7 Kasım 2013 Perşembe

Loreal Paris Perfect Clean Peeling

Bu peeling'i ikinci alışım ve gerçekten de çok memnunum.Fiyatına göre bence çok güzel bir performansı var.Normalde kokulara karşı alerjim var başımı ağrıtabiliyor ancak bu peeling'in kokusunu da çok seviyorum bana göre yoğun bir kokusu olmasına rağmen başımı ağrıtmadı. 
Küçük tanecikler içeren bu peeling'i kendi kutusundaki pad'e göz kararı döküyorum ve dairesel hareketlerle nemli cildime uyguluyorum, ben de herhangi bir tahriş yapmadı sadece değişik bir yanma hissi oluyor.
Ben bu ürünü günlük kullanıyorum, düzenli kullandığımı söyleyemesem de kullanmaya çalışıyorum.
Genel de Gratis-Watsons'da indirim de oluyor, zaten uygun fiyatlı bu ürün indirimdeyken de tadından yenmiyor.
Bu ürünü bilmeyen yoktur diye düşünüyorum ama hala denemediyseniz bence hemen almalısınız..





0 yorum:

Yorum Gönder

Sizce ?

Special design for ShimmerShe by GeCe