28 Eylül 2013 Cumartesi

Gratis & Avon

Merhabalar..
Son 1 aydır karmakarışık olan hayatımdan merhaba..
Şu sıralar taşınma telaşım var, evet evleneli 2 yıl oldu ama dördüncü evimiz olucak...Yarın beni büyük bir telaş bekliyor, üstüne üstlük grip oldum kaptım şifayı..
Bugün yeni ev için alışverişe gittim, gitmişken de yok yok bişe almıcam sadece bakıcam diye gratis'e girdim ee girmişkende şunları alıp hemen çıkayım dedim :) Alışveriş yasaklıyım bu aralar, kendim koydum bu yasağı-elimde çok ürün var onlar bitene kadar almıcam..
Gelelim bugün aldıklarıma, giovanni şampuanlar hakkında pek bi bilgim yok açıkcası bir kaç blogdan iyi yorum okumuştum sanırım zeto'dan da duymuştum, kullanınca detayları yazarım..

                                                 


Diğeri ise meşhuur Benri pamukdu, aslında benim pamuklarla pek işim yok sadece tonik için kullanıyorum-makyaj temizleme işinde biraz üşengeç olduğum için makyaj temizleme mendillerini tercih ediyorum..


Yukarıda da bahsettiğim gibi makyaj temizleme de en pratik yol nerdeyse ben oradayım-bazen vakitsizlikden bazen üşengeçlikden beni kurtaran bunlar oluyor-silmeden yatmaktan iyidir diye düşünüyorum.Gratis'in kendi markası sanırım bu aldığım nedebunu aldım bilmiyorum sadece salatalık kokusunu sevdiğim için merak ettim..

3 dakika sonra..

evet evett dayanamadım denemedim :) ve beklemdiğim bir performans, gerçekten beğendim yapış yapış olmadı,tek mendilde bütün makyajımı temizledi..



En son olarak da Avon'dan geçen ayın katalogundan bu parfümleri aldım kokularını bilmeden aldım indirimdeydi denemek istedim..



0 yorum:

Yorum Gönder

Sizce ?

Special design for ShimmerShe by GeCe