7 Kasım 2013 Perşembe

Nerelerdeyim ?

Evet evet uzun süredir yazmadığımın farkındayım, blogumu açtığımda hayatımda bir düzen vardı ne kadar çalışsam da vakit bulmaya çalışıyordum ancak son 2 aydır o kadar çok şey değişti ki açıkcası içimden yazmak bile gelmiyordu.
O sürede deli gibi alışveriş de yaptım, gezdim yedim içtim güldüm ağladım eğlendim ama bir türlü yazamadım.Gelelim olup bitenlere ; 
1. Ağustos ayında işyerinden izin alarak bir türlü gidemediğimiz tatil'e gittik.Evleneli 2 sene bitecek ancak evlendiğimiz de havaların soğuk olması daha sonra da iş yoğunluğundan bir türlü gidememiştik tatile :( Öncelikle tatilden bahsetmek gerekirse her şey çok güzeldi, Alanya'ya gittik biz.Eşim daha önce orada yaşadığı için her yeri biliyordu ben hiç gitmemiştim.Normalde ayyy tatilde otele gitmek istemiyorum oraya tıkılmak istemiyorum derdim ama bu sefer tersi oldu ve hiç çıkmak istemedim havuz kenarından sürekli kitap okudum güneşlendim..Gerçekten çok iyi geldi..Umarım önümüzdeki yaz fırsat bulabiliriz..
2.E biz 5 gün sonra tatilden geldikk ve hopp ani bir kararla ben işten ayrıldım..
3.TaşınAmadım :) çok garip oldu..Evlendiğimizden beri 5 kere taşındık evet yanlış duymadınız 5 kere :) İşten ayrıldıktan sonra ailelerimize daha yakın bir yere oturmaya karar verdik ve bir ev bulduk ( ev küçüktü ama bukadar küçük olduğunu düşünmemiştim) her şey güzel eşyalar yeni eve geldi veee hiç bir eşyamız hiç bir yere sığmadıııı :( herkes çözüm bulmaya çalışıyordu fikir üretiyordu ama yok hiç bir şey olmuyordu.Ben sinirle bir yandan iş yapmaya çalışırken parmağımı kırdım :( ve o gün evi öylece bıraktık yeni bir ev aramaya karar verdik.

 2 aydır elim alçıdaydı ve ev de bulamadık hala annemlerde kalıyoruz ühüüüüüü :(( 

NOT : Elim (parmağım ) alçıdan çıktı ancak yanlış kaynamış ve çok canım acıyor.Hafta sonu Adana'ya prof.bir doktor'a gidicem..


Sevgiler.. 

0 yorum:

Yorum Gönder

Sizce ?

Special design for ShimmerShe by GeCe