2 Ocak 2018 Salı

Dönüşüm efsane nokta com

Çooooook uzun bir aradan sonra herkese Merhabaaaa :)
En son 2015 de yazmışım sanırım, bir daha bir türlü dönemedim..
Bu süre içerisinde tabiki hayatımda enfo bir değişiklik oldu ve bir beybim var ellerinizinden öper :)))))
Hamilelik süreci, doğum, doğum sonrası derken yeni yeni dönmeye başlıyorum sahalara..
Hamilelik dedik de doğum kilolarından bahsetmeyeceğimi sandıysanız yanıldınız, 20 kg ya yakın kg aldım 9 ayda, ilk 5-6 ayında verdim büyük bir kısmını ama son 4-5 kg yapıştı gitmedi, şuan güncel 58.5.kg yum hedefim 54kg..
Aşağıya küçük bir video koyarım P90x fitness programına başladım evde yapabileceğiniz süper bir olay, sonuçları efsane...
Şimdilik bu kadar girizgah yeter:)  Bundan sonra diyet, makyaj, günlük yaşam, doğum hikayem vb bir çok konu ile dönüyorum..
İnstagramda daha aktifim oradan da takip edebilirsiniz ; kullanıcı adım: hatserbay2

https://www.instagram.com/hatserbay2/


hadi byee


0 yorum:

Yorum Gönder

Sizce ?

Special design for ShimmerShe by GeCe