12 Mart 2013 Salı

BIODERMA SENSIBIO H2O

Merhaba,

Öncelikle kesinlikle çok bakımlıyım yok efenim makyajımı silmeden yatmam, diye bir şey kesinlikle yok..Evet, dikkat etmeye çalışıyorum-yaptığım makyajın cildime verdiği zararı biliyorum ve mümkün olduğunca temizleyip yatıyorum..

Cildime gelecek olursak çok hassas bir cildim var, kızarıklık problemi yaşıyorum ve denemediğim kozmetik ürünü kalmamasına rağmen hala aradığım ürünü bulabilmiş değilim..Bu ürünü aldığımda evet itiraf ediyorum sadece beğenenlerin, tavsiye edenlerin gazına gelerek aldım, ancak bütün bloglarda görebileceğiniz gibi kesinlikle süper bir temizleyici, en önemlisi de alkol içermemesi ve cildiniz de krem temizleyicilerdeki gibi yapış yapış his bırakmaması.Daha önce kullandığım temizleyicilerde yüzümü yıkamadan duramazdım ancak bu üründe öyle bir sıkıntı yaşamadım..Hala almayanınız varsa şiddetle öneriyorum..Ürün ile birlikte kampanyalı gelen Sensibio Light Creme'i henüz kullanmadım, kullandığım zaman ürün hakkındaki fikirlerimi paylaşacağım...



 Bioderma Sensibio H2O, Parfümsüz, alkol ve phenoxyethanol içermiyor.



İçindekiler ise ;

WATER (AQUA), PEG-6 CAPRYLIC/CAPRIC GLYCERIDES, PROPYLENE GLYCOL, CUCUMIS SATIVUS (CUCUMBER) FRUIT EXTRACT, MANNITOL, XYLITOL, RHAMNOSE, FRUCTOOLIGOSACCHARIDES, DISODIUM EDTA, CETRIMONIUM BROMIDE.

0 yorum:

Yorum Gönder

Sizce ?

Special design for ShimmerShe by GeCe